هر طایفه ای زمن گمانی دارد من زآن خودم چنانکه هستم، هستم

     همانطور که گفتم اهل فوتبال نیستم و روی این موضوع آنقدر تعصب ندارم که با شکست تیمی به دنبال توجیهه و دلایل آسمانی بگردم اما فکر می کنم در بازی فینال این زیدان بود که کار درست را انجام داد. اگر بدون در نظر گرفتن کلیشه هایی همچون اخلاق و روحیه جوانمردی و... که همه خودشان را با این کلمات لوکس و زیبا گول می زنند به قضیه بنگریم و البته سابقه آقای زیدان را که بنده از آن خبری ندارم کنار بگذاریم می بینیم در زندگی انسان در مقابل مسائلی قرار می گیرد که به خودش می گوید «به درک... انجامش می دهم!». حتما به قول معروف این بابا «به اینجایش رسیده بود» که تصمیم گرفت آنطوری با فوتبال خداحافظی کند و اسطوره شدن خودش را فدا سازد. ما که برای دیگران زندگی نمی کنیم که به خاطر دیگران آنچیزی که نیستیم جلوه کنیم.

     این قصه پرغصه ای است که من به بهانه های مختلف سعی می کنم راجع به آن بنویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
روح اله دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:59 http://bidad.persianblog.com

آقا چشم بهتون لینک میدم.ممنون از لطفت

joorj boosh سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:52

وقت نمی کنم الان بخونم ولی بهت تبریک می گم بمباران قانا رو شوخی کردم یه جای خالی برام بذار
حتما هم باهام تماس بگیر فغلن ازیزم بندری کثیف
امشب میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد