دو موضوع: ۸ مارس و افتتاح یک دمدمی دیگر با مدیریت جدید!!

۱- ۴ روز از ۸ مارس روز جهانی زن گذشت. زنان خاصه زنان فمنیست ایرانی در شرایطی بغرنج بسر می برند آنها به لحاظ آگاهی و سطح فرهنگی(منظور فرهنگ مدرن. جا برای تعریف زیاد دارد) چیزی کمتر از سلف های غربی خود ندارد اما با محدودیت های جهان سومی مواجه اند. کمتر زنانی اینچنین در دنیا می توان یافت! به عقیده نگارنده آنها باید روی این کلمات کلیدی بیشتر مطالعه کنند: "غیرت" "فرهنگ ایرانی و اسلامی" "اذن پدر" "موجود ناقص العقل" "شان زنان در اسلام" "وظیفه زن در خانواده" "حقوق انسانی".

۲- پس از یک عمر وبلاگ نویسی دیشب با مجاب کردن دوستی به اینکار دینم را به بلاگستان ادا کردم. با این دوست اشتراکات زیادی در خیلی زمینها دارم این شد که وبلاگش را دمدمی نامیدیم. امیدوارم من را با او اشتباه نگیرید! از تمامی رفقا کارکشتگان و پیران این کار دعوت می کنم دست و بال این جوان را بگیرند او را از راهنمایی ها و نظرات خود مستفیض(؟) کنند.

  والا وقتی ما جوان بودیم نه بلاگری مشهور مثل دمدمی(حضرت خودمپ) که اصلا بلاگری نبود سراج راهمان باشد. علاوه بر آن با فرهنگ فحش و فحش کاری آن دوره هم دست و پنجه می نرمیدیم! اما دریغ!! جوانان این دوره و زمانه چه ناشکر شده اند که کسی مثل من پیر راشان است و قدر نمی شناسند بروید ببینید با چه الفاظی من را نواخته است!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سوزن بان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:21 http://www.soozanban.com

سلام
از وبلاگتان دیدن کردم.
ویژگی های شما را هم ازبخش معرفی خواندم. امیدوارم همیشه پر تلاش و پرتکاپو باشید و خط درست و مسیر صحیح زندگیتان را دریابید و هیچ وقت از زندگی خسته نشوید
ارادتمند شما
سوزن بان

سارا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:11 http://www.irsedna.persianblog.com

نخواهیم هواییتان کنیم باید همه اش از غم و غصه بنویسیم. غم و غصه ها هم که دیگر خیلی تکراری شده اند. روزمره روزمره!!! هر وقت می نویسم بعدش پشیمان می شوم. توی این افسردگی های هر روزه کی حوصله خواندن درد دل های تکراری را دارد؟

راضیه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:21 http://razieh1982.blogfa.com/

روی کاغذ بنویس زن. نترس دو حرف بیشتر نیست جای زیادی رو اشغال نمی کنه. این دو حرف را باور نمی کنند او یک زن است یک انسان یک موجود کامل....

مجتبی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 http://www.ghajarboys.blogfa.com

به به مبارک باشه
پس یه شعبه هم زدی؟
ببخشید این چند روزه حسابی سرم شلوغ بود نتونستم از پیامی که دادی تشکر کنم اما حالا تشکر می کنم

المیرا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:16 http://m

المیرا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:03 http://mak2b.blogfa.com

سلام.
متشکرم که سر زدید.
در مورد رمانتیسم باید بگم که این متن حداقل اشاره رو به این موضوع دارد و برای سمبولیم هم باید بگم همیشه کارساز نیست گاهی واقعیت باید مانند صاعقه باشد و دیگر این که همه چبز را از یک بعد نبینید چون هر چیز ۲ رو و شاید هم بیشتر داشته باشد نمیشود به طور کلی اظهار علاقه یا نفرت کرد.
متشکرم.
منتظرتون هستم.

سحر شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:46 http://ersbjk.blogfa.com

سلام ای پیر وبلاگ نویس
آمدم عرض ادبی کنم ومرخص شوم
با اجازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد