مستی برادران پت و مت صدا و سیما را بهم ریخت!

  در راستای پست قبل و توجه این بلاگ به مسائل بی بی سی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در حوزه رسانه ای؛ خود خبرساز شد تا از غول جهانی -بی بی سی- عقب نمانده باشد، نیز بلاگ دَم آن را در حوزه توجهات ملوکانه خود قرار دهد. خبر از این قرار است: 

رادیو فردا: مسی پت و مت سه کارمند صدا و سیما را اخراج کرد!  

  مثل اینکه عصر روز هشتم کارتونی 9 دقیقه ای از بخش کودک برنامه های کانال 2 سیما پخش می شود که در آن برادران پت و مت مشغول به تهیه مشروبات الکلی بودند! این فول رسانه ای منجر به اخراج سه نفر کارمند بی گناه صدا و سیما می شود!! منتها طی نامه ای که از برادران غیور و زحمت کش پت و مت به دست دَم رسید می توان اثبات کرد نه تنها آن سه کارمند بی گناه بودند که پت و مت در آن برنامه مشغول به تهیه عرق بیدمشک بودند بیچاره ها که سردبیران کیهان با بوکشیدن تصویر و چشیدن طعم اپسیلونی از آن زهرماری(!) دست به افشاگری زده و جنجال راه انداختند در ولایت. اکنون قرار است برادران پت و مت به منظور اعاده حیثیت(درست نوشتم؟!) از مسئولین صدا و سیما و کیهان هر دو به دادگاه شکایت کنند!

  در همین راستا کارشناس حوزه رسانه دَم اعلام داشت: متاسفانه پخش مجموعه ها و فیلم های بیگانه این مشکلات را -هرچند که سوتفاهم- به وجود می آورد، باید بگویم ما با داشتن نمونه های بسیار پیشرفته سریال های "پت و مت" که هر روزه در بخش های مختلف خبر پخش می شود دیگر نیازی به استفاده از محصولات بیگانگان نداریم؛ همینجا باید اعلام کنم که در سال پیشرفت و افتخار ملی، الحمد الله در حوزه تولید طنز نوین به خودکفایی رسیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:25 http://ghorooob.blogfa.com/

اینجا چه سیاسی شده : )

بهار چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:43 http://bazieakhar.blogfa.com

به خدا خیلی لوس بود نوشته ات خلاقیتت کجا رفته ؟

عبداله جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:19

عجب!

آرش چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:13 http://kamanearash.blogsky.com

بدانید و آگاه باشید که امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام و کشور خود را به شکل «پت و مت» در آورده

[ بدون نام ] شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:06

http://www.4shared.com/file/67366617/fd7fb5fe/33karname.html
pass:elecnoavar.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد