جرم اش این بود که اسرار هویدا می کرد

روزنامه اعتماد ملی بحمدالله تعطیل شد واقعا خطر بزرگی بود این روزنامه برای منافع و مصالح اسلام و مسلمین. نظام را به خطر انداخته و کاملا در راستای مخمل در آن می نوشتند، اما این خطر را دستکم نگیرید چراکه این یک سناریو از پیش طراحی شده بود تا کروبی اول آبروی نظام را ببرد بعد خطبای شجاع جمعه به دفاع از نظام پرداخته و مشت محکمی به دهان کروبی بزنند بعد کروبی از دست آنها عصبانی شده در نشریه مطالب مزخرفی چاپ کند تا به حق روزنامه اش تعطیل شود و بدین وسیله خوراک تبلیغاتی BBC و VOA تامین شود، باید اضافه کنم تمام این برنامه ها از جانب موسوی و عناصر پشت پرده وی مثل حجاریان طراحی شده است دستکم نگیرید آنها را حجاریان با امکاناتی که MI6 در اختیاراش قرار داده می تواند اغتشاشات را از زندان جهت بدهد.  

اما چه باک که با تمام این فتنه های تبلیغاتی ما هم کیهانمان را داریم: خدایا! از تو توفیق روزافزون برای نویسندگان کیهان خواستاریم و امیدواریم این نویسندگان شجاع که از جانب باندهای مافیایی قدرت تهدید می شوند بتوانند همچنان به کارشان ادامه دهند. هرکس نداند ما که می دانیم کیهان از جانب خاتمی ها و شجریان ها چه تهدیدها که نشد چه اتهام که به این روزنامه افشاگر زده نشد... به جد می توان گفت کیهان پدیده ایست در عرصه خبررسانی در جهان آنگاه که خبر را پیش از رخداد واقعه گزارش می کند، کسی نداند ما که می دانیم کیهان توسط سرویس های امنیتی انگلیس و آمریکا زیر نظر است ما که از اوضاع تحریریه جان برکف فداکار کیهان خبر داریم که حتی پول از جیب گذاشته تا روزنامه منتشر شود و چرخ های اطلاع رسانی شفاف مملکت لحظه ای متوقف نگردد در حالی که روزنامه های اعتماد ملی ملعون و اعتماد منفور از رانت باندهای مافیایی استفاده کرده و حتی با کمک آنها در قطارها، ادارات، سازمان ها و کلی جاهای دیگر توزیع و منافع اقتصادی آن مستقیما به مصارف مخملی می رسید تا موسوی برود در خیابان آدم اجیر و بر ضدنظام تحریک کند. 

به امید آزادی قلم نویسندگان کیهان از بند اسارت ضدفرهنگ ها به امید روزی که کیهان بتواند بدون دغدغه خاطر فحش خواهر-مادر چاپ کند و این آخرین سنگر آزادی را از چنگال مدعیان فاسد غربی اش بدر آورد.

   

نظرات 6 + ارسال نظر
مانی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:30 http://manis.blogsky.com/

یاهو

تقریبا هروز کیهان رو می خونم . سر مقاله ای که تقریبا از شش شماره چهارتاشو شریعتمداری می نوسه همیشه اولین نگاه من هست و گفت شنود و ستون خوانندگان کیهان که به زعم علی مطهری جایی هست که از طرف مردم انتقاد می کنن اولویت های بعدیمه .

سرمقاله تقریبا 5 روز پیش کیهان واقعا عجیب بود ، در خطاب به بیانیه حزب مشارک بود که نوشته بود : ما که همتونو گرفتیم ؛ پس کی داره این بیانیه ها رو می ده .

واقعا شاهکاره ، در یک کشور مدعی آزادی بیان یک روزنامه با پرروئی تمام بگه ما که همتونو گرفتیم ؛ عین این لات های سر تیمچه و سبزه میدون .

دیروز هم که جناب حسین خان برگشته بودند و نوشته بودند که این حزب میر حسین موسوی ادامه دهنده همون کودتای نرم هست و ...

وای دیگه سرم داشت درد می گرفت ؛ یکی نبود بگه آخه مردک ، مگه میر حسین جز انتقادات اقتصادی چیز دیگه ای هم می گه ؟!؟!

یه مقاله هم چهار روز پیش داشت که اونم بسی جالب بود .
در حمله به امثال من نوشته بود ؛ همینکه عده زیادی می
خوان شریعتمداری نفس نکشه خودش کلی برهان وحجته !!!

اعتماد ملی هم بسته شد مثل یاس نو و کارگزاران و ...
امیدوارم افتاب یزد و مردم سالاری و اعتماد و فرهنگ آشتی که جدیدا بدجور شمشیر از رو می بنده بسته نشن که شباهات زیادی بین ما و کره شمالی پیدا خواهد شد .

عبداله سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:32 http://damdami2.blogsky.com

سراغ همه میرین یکی یکی....
به سراغ من اگر می‌ایی
تورو خدا فقط دستگیرم کن
شکنجم کن
خفم کن بکشم اما کلونسکوپی دیگه از اون کاراست!

آرش چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 http://kamanearash.blogsky.com

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به فحش
ثبت است در جریده ی کیهان پیام ما
!

محمد پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 http://harir.blogsky.com

خداوند به همه ما صبر عطا کند!

بهار جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:08 http://bazieakhar.blogfa.com

خیلی لوسی به خدا

پویا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 21:07

شنیدین تازگی ها بسیجی ها Gay شدن؟! بین خودشون ارضا نمیشدن حالا اومدن سراغ پسرای مردم.
« بسیجی با غیرت که روزی از وطن دفاع میکردی، دشمن همین جاست، با نام خودت، به پا خیز!»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد