سبزها یا ضعفای زوردار

تفکری که امثال مرتضوی را نصب می کند، تفکری که امثال مرتضوی را عزل می کند، فکر بعداش را هم می کند. بدون او هم روزنامه توقیف می کند؛ پس از این همه، امروز 'همشری' را توقیف می کند، 'خبر' را چه می دانم چه می کند؟!

تفکری که سعید عسکر را به جان سعید حجاریان انداختند، سعید امامی را به جان 'ملت' می انداختند، فکر بعداش را هم می کرد... آنان که به جای دانشجویان نشریات جعلی دانشجویی می زدند و در خفا تاملات پاپوش سازی می کردند، آنان که ملت را خون راه می اندازند و به گردن آمریکا و انگلیس می اندازند... آنان که با آمریکا و انگلیس در خفا مذاکره می کنند، اگرچه آنان را دشمن می نامند، آنان که سابقه تاریخی دشمن را خوب می دانند و سابقه روسیه را فراموش می سازند.

اگر یکذره 'فکر' می کردند و نه اینکه زورشان را فکر می کردند؛ پی می بردند که بیشتر از ساسانیان سابقه و زور ندارند؛ می فهمیدند که بیشتر از صدام ادعای دفاع از دین ندارند... می فهمیدند که بیشتر از خوارج تعصب دین ندارند و می فهمیدند که در دفاع از اسلام ناب، نه رفیق که رقیب زیاد دارند.

راستی!

می دانند که یزید هم خود را امیر مومنین می نامید؟! می دانند که آخرین شاه ایران، تظاهرات مردم را تحرکات کمونیسم می نامنید؟ می دانند که بیشتر از کمونیست های شوروی قدرت هسته ای و بیشتر از فاشیست ها جرمنی توان موشکی ندارند؟ می دانند که توهم توطئه دارند و دن کیشوت وار در پی چشمه فتنه اند؟

می فهمیدند اگر که... به جای کشف چشمه فتنه، چشمه فساد را می جستند و به جای ضعیف ظعیف کش را می گرفتند... ضعیف نبودیم، ضعیف کشی نکردیم اما امروز کشتار همنوعانمان را دیدیم... ضعیف شدیم، بسکه شب شام نخورده خوابیدیم و گاهی اصلا نخوابیدیم، شب کابوس دیدیم و روز تکرار کابوس... دهنمان سرویس شد بسکه اندیشه های -اگرچه خاممان- را در میان جاهلان پرورش یافته تان سخن راندیم و پاسخ مشت محکم بر دهان گرفتیم، درد مشت هایتان کم نبود درد دیدن ضعیف تر از خودمان فزون بر آن شد، دوقرآن ته جیبمان هم نصیب گداهای پرورش یافته تان شد.

ظلم کردید زورمان آمد وقت سبز شدن جنبشمان آمد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 http://harir.blogsky.com

احسنت بر شما برادر

محمد جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23

طلسم آپ نشدن ما هم شکست

حسام جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 http://www.notefalse.blogfa.com

لعنت به تمامی این افکار رادیکال احمقانه
آپم رفیق

دکتر امید شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 http://dr-omid.blogfa.com

سلام وبت که حرف نداره فقط امیدوارم که شناخته باشی یه سر بو وبم بزن میفهمی منو لینک کن با دکتر امید انگلیسی لینکت کردم بای

چوک سورو شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 http://suru.blogsky.com

با سلام وبا تشکر از حضور سبز شما در بلاگ سورو

و تشکر از مطالب مفید شما موفق بشی خالو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد