برای جناب مستطاب شریعتمداری

دیشب پس از سالها چشم ام افتاد به تلویزیون. خود تلویزیون دیدن اش در این روزها کفاره واجب ات می کند چه رسد به اینکه... حدس می زنید چه دیدیم؟! شریعتمداری! نام برنامه مهم نیست محتوی تبادل دل و قلوه سیما و کیهان بود عجب شبی بود. از بخت بلندم بود که برای کاری باید ترک منزل می کردم و بدین سبیل هم شر صدا و هم سیما را از سر گذراندم. 

جالب است بدانید در ابتدا، گزارشگری که احتمالا پیش غذای دیشب بر عهده او بود در ردیف افتخارات جناب مستطاب شریعتمداری همی آوردندی که فلان نشریه غربی "هم" او را از تاثیرگذاران خوانده و چنین و چنان. ایما مانده بودیم اینها که تا دیروز اخ و تف بودند! بگذریم آقا بگذریم. نوشتن اینها دل خوش می خواهد که نه ما داریم نه احتمالا شما، بجز البته یکی-دو مخاطب چراغ خاموش و کیهان خوان این بلاگ افسرده. 

فقط آنچه باید بگوییم اینکه احدی حق ندارد به نمایندگی از ما یعنی شخص ایما حرف بزند حتی شما شریعتمداری عزیز،‌که ایما یکی از آن 11 میلیونی هستیم که گفتی پشیمانند و فریب خورده. به سهم خودمان تو را پشیمان و فریب خورده می دانیم بلکه این در به یکی از هزاران در شما...

و دو هر کسی می تواند نام خاتمی را ببرد جز شما و فقط شما شریعتمداری عزیز هستید که نمی توانید؛ البته در صورتی که دهانتان را آب کشیده باشید اشکال ندارد. با این وجود احتیاط واجب آن است که نام نبرید چراکه خوشبختانه دادگاه تاریخ تحریریه کیهان نیست پس اگر از نیکان بد گویی کنید باشد که در تاریخ بد نام شوید.

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:48

احسنت به تو! باید به جناب شریعتمداری و صدا و سیمای محترم گفت: خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!
در انتها اینو بگم ببینم میشناسی:
درود بر استاد زیگموند فروید ...

[ بدون نام ] شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:16

etefaqan manam on barnama ro didam! vali khosh be saadatesh lamasab jense khob behesh mirese! keyfesham taze alanam ke koktar shode vali jane damdami hanoz boye sokhtanesh miyad. mishe tanafore amiqesh ro az joloye tv hes kard. albate boye tafonesho niz ham

بهشب دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 http://behshab.blogsky.com/

بابا شریعتمداری داره با خودش دعوا می کنه.یک بیماره زیاد تحویلش نگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد