اولین بیانیه انتخاباتی مدیریت جدید وبلاگ دم

این وبلاگ آماده ی برخورد شدید و قاطع با هر نوع بی بی سی، سی ان ان، صدای آمریکا، رادیو فردا، مسکو، داچ وله، سایت ها و وبلاگ های معاند و غیره می باشد. 

ضمنا بنا به در خواست شما دوستان عزیز "ستاد ارتش سایبری وبلاگ دم" آماده ی هر نوع همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، بسج، نیروی انتظامی، پلیس فتا، ارتش سایبری، خبرگزاری فارس، واحر مرکزی خبر، صدا و سیما، روزنامه کیهان و غیره می باشد.

همچنین با توجه فرمایشات مسئولین عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نظر گرفتن منافع ملی و در راستای عدم هرنوع تحریک عانصر ناآگاه و خوشنودی عناصر خود فروخته رسما از هر نوع فتنه، انحراف، کودتا و اصلاحات اعلام براعت و انزجار نموده همه را به بصریت همراه با تماشای برنامه های روشنگرانه صدا و سیما و  مطالعه روزنامه روشنگر کیهان دعوت می نماید.

بجز موارد فوق این وبلاگ در ایام انتخابات تعطیل می باشد.

پیشاپیش به مسئولین و امت شریف جهت برگزاری انتخاباتی آرام و باشکوه و نیز به رییس جمهور منتخب و همچنین به جناب آقای دکتر سعید جلیلی و سایر نامزدهای محترم تایید شده و تمکین کننده از شورای محترم نگهبان و سایر نامزدهای تایید شده و تمکین کننده از شورای محترم نگهبان تبریک و به جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد خسته نباشید عرض می نماید.

از تمام دوستان مدیریت جدید این وبلاگ و نیز طلبکاران و دوستان و دشمنان و آشنایان شورای نالایق سردبیری سابق تقاضامند است جهت ارتباط با مدیریت جدید، صرفا از طریق سامانه نظردهی وبلاگ اقدام نموده سایر سامانه ها و خطوط سازمان را اشغال نفرمایند.

با تشکر

مرگ بر آمریکا،

مرگ بر انگلیس،

مرگ بر اسرائیل،

مرگ بر منافق،

مرگ بر قلم بدست مزدور،

مرگ بر بی بی سی.


پ.ن: این بیانیه بنا به صلاحدید دوستان محترم قابل تغییر و اصلاح می باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

با سلام و تحیت
اگه میشه یکم مرگ بر بی بی سیش رو زیادتر کنید

احسان ن پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44


اخیییش و مم نون

غلوم علی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

ما هم در راستای مدیریت جدید راست میکنیم. البته افکارمان را!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد