اصلی ترین کشور به زودی برطرف خواهد شد

دشمن یکی از ضعف های اصلی ما را شناخته و آن نرخ رو به کاهش جمعیت ماست، دشمن کور خوانده اگر فکر می کند ما نمی توانیم ضعف های خود را به حول و قوه الهی، به سرعت پوشش دهیم. به هر حال باید واقع بین بود، یکی از واقعیت های تلخ جامعه ما کمبود جمعیت است؛ 70 و چند میلیون کجا و 140 میلیون کجا؟! متاسفانه کاستی ها و طرح های ویرانگری که در این چند سال و به خصوص در دولت اصلاحات دنبال شد جلوی رشد امت اسلامی را گرفت ما به سهم خود از افسران جنگ نرم و با بصیرت ها تقاضا داریم پیش قدم شوند چون آنها گروه های مرجع جامعه اند و حتما مردم عزیز هم از آنها تبعیت خواهند کرد.

باید برنامه های گسترده ای برای این طرح تدارک دیده شود صرف سکه و زمین که شورای محترم عالی انقلاب فرهنگی در نظر گرفته است کفایت نمی کند، پیشنهاد می شود یک کار مهندسی شده و مطالعه شده برای این طرح انجام شود و رسانه ملی هم به رسالت تاریخی خود جهت پیش برد طرح افزایش جمعیت عمل کند. اگرچه همه مسئولین و دستگاه باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند.

نظامیان به نظم و دیسیپلینشان شهرت دارند حالا وقتی دو مقام ارشد نظامی حکومتی در فاصله کمتر از یک هفته دو موضع کاملا متضاد آن هم در رابطه با مسئله ای که در خارج با حساسیت بالایی دنبال می شود، بگیرند... فکر می کنید مردم در مورد آن حکومت چه فکر می کنند؟!


یکی از اقداماتی که می تواند برعلیه امنیت ملی یک کشور انجام شود و "واقعا امنیت ملی" کشور را به خطر بیاندازد به خطر انداختن ارزش پول ملی یک ملت است، دلیل و نیت آن اصلا مهم نیست.