اولین بیانیه انتخاباتی مدیریت جدید وبلاگ دم

این وبلاگ آماده ی برخورد شدید و قاطع با هر نوع بی بی سی، سی ان ان، صدای آمریکا، رادیو فردا، مسکو، داچ وله، سایت ها و وبلاگ های معاند و غیره می باشد. 

ضمنا بنا به در خواست شما دوستان عزیز "ستاد ارتش سایبری وبلاگ دم" آماده ی هر نوع همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، بسج، نیروی انتظامی، پلیس فتا، ارتش سایبری، خبرگزاری فارس، واحر مرکزی خبر، صدا و سیما، روزنامه کیهان و غیره می باشد.

همچنین با توجه فرمایشات مسئولین عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در نظر گرفتن منافع ملی و در راستای عدم هرنوع تحریک عانصر ناآگاه و خوشنودی عناصر خود فروخته رسما از هر نوع فتنه، انحراف، کودتا و اصلاحات اعلام براعت و انزجار نموده همه را به بصریت همراه با تماشای برنامه های روشنگرانه صدا و سیما و  مطالعه روزنامه روشنگر کیهان دعوت می نماید.

بجز موارد فوق این وبلاگ در ایام انتخابات تعطیل می باشد.

پیشاپیش به مسئولین و امت شریف جهت برگزاری انتخاباتی آرام و باشکوه و نیز به رییس جمهور منتخب و همچنین به جناب آقای دکتر سعید جلیلی و سایر نامزدهای محترم تایید شده و تمکین کننده از شورای محترم نگهبان و سایر نامزدهای تایید شده و تمکین کننده از شورای محترم نگهبان تبریک و به جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد خسته نباشید عرض می نماید.

از تمام دوستان مدیریت جدید این وبلاگ و نیز طلبکاران و دوستان و دشمنان و آشنایان شورای نالایق سردبیری سابق تقاضامند است جهت ارتباط با مدیریت جدید، صرفا از طریق سامانه نظردهی وبلاگ اقدام نموده سایر سامانه ها و خطوط سازمان را اشغال نفرمایند.

با تشکر

مرگ بر آمریکا،

مرگ بر انگلیس،

مرگ بر اسرائیل،

مرگ بر منافق،

مرگ بر قلم بدست مزدور،

مرگ بر بی بی سی.


پ.ن: این بیانیه بنا به صلاحدید دوستان محترم قابل تغییر و اصلاح می باشد.

صرفا جهت ثبت در تاریخ

قرار بر این است 4 نفر وقتی به سن ما رسیدند، یعنی حدود 10 سال آینده، به مریخ بروند. یکی از مزایای این سفر بی بازگشت بودن آن است خوش به سعادتشان در سیاره ای با آن عظمت تجربه جدیدی از زندگی خواهند داشت: نه رهبر خواهند داشت نه رییس جمهور، نه سرمایدار نه فقر نه رفیق ناباب! نه حتی کنکور، دین ساختی که حتی واقعی! همسایه، صندوق رای، تقلب، تیر و تفنگ، اشغال بعلاوه تمام مزخرافت دیگر زمین! شما لحظه ای که پا در سیاره سرخ می گذارید قطعا چند میلیارد نفر زنده آن لحظه تاریخی را می بینند و حتما چند کلمه ای باید با همنوعان بر روی زمین صحبت کنید من اگر بودم به جای آنها فحش خوبی برای گفتن یاد می گرفتم، مخاطبانشان که مشخص اند بعلاوه تمام آنها که زندگی در زمین را گه کردند. خوب است آدم دست کسی بهش نرسد و بیلاخ بفرستد. به نظرم لذتی بالاتر از این فقط زندگی در شرایطی است که آدم مجبور نشود به کسی بیلاخ بفرستد!