کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس...

  چه شباهت جالبی بین وضعیت دانشجویان ایرانی و ونزوئلایی، برادر احمدی نژاد و رفیق چاوس است! دیروز اعتماد خبری از ونزوئلا و تظاهرات ۸۰ هزار دانشجو علیه چاوس و سیاست هاش چاپ کرده بود. مثل اینکه سلف ونزوئلایی احمدی نژاد می خواهد ریاست دانشگاه ها را افراد مورد نظر خودش قرار دهد و به این ترتیب دانشجوها هم بخاطر بخطر افتادن استقلال دانشگاه ناراضی هستند. روسای فعلی دانشگاه ها در ونزوئلا از طریق انتخابات درون دانشگاهی به این سمت رسیدند و عموما مخالف رییس جمهور مشابه رئیس جمهورمان هستند. خیلی جالب است که در آن طرف دنیا، در پاریس سوربنی ها هم علیه سارکوزی و سیاست های ضد سوسیالیستی اش سر و صدا راه انداخته اند. خوب بلاخره سارکوزی درصدد اعمال سیاست های کاپیتالیستی است و بلاخره سوسیالیست شدن دانشجوها که همیشه مخالف دولت ها هستند عجیب نیست. اما برای من یکی قابل درک نیست چرا در ایران بعضی دانشجوها جو گرفته می شوند و فکر می کنند در MIT و سوربن درس می خوانند و زرت سرخ می پوشند - تیپ چگوارایی می زنند؟! رفقا اینجا ایران است دولت شما متحد دوتا کج و کوله از خودش بدتر مثل کوبا و ونزوئلاست. دست بردارید از حماقت.

نتیجه سیاسی: دانشجوی خوب در همه جای دنیا دانشجوی مرده است.

تبصره: در اینجا منظور از دانشجوی مرده دانشجوی درس خوان است.

ارتش ونزوئلا دانشگاه را اشغال کرد- اعتماد

نظرات 6 + ارسال نظر
راضیه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:30 http://razieh1982.blogfa.com/

یاد جو گیر شدن دوستانم افتادم که با سر و روی باد کرده و بدنی کوفته می آمدند خانه. طفلکی ها می رفتن تحصن کتک نوش جان می کردند. و ما از نوع دانشجوهای مرده بودیم یعنی درس می خوانیم خیلی زیاد.
کیارستمی همه جا می رود. شعر هم می گوید آن شعر از کیارستمی بود.

سارا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:49 http://www.irsedna.persianblog.ir

من از آنجا که وقتی وبلاگی تعطیل میشود، حتی اگر نویسنده اش را نشناسم هم، شدیدا احساس ناراحتی و اندوه می کنم! بنابراین مطمئن باشید حالا حالاها در خدمت وبلاگستان هستم! فقط کاش مرخصی هم میدادند!

نظریه عام: دانشجو دو حالت دارد یا مرده است که خوب است یا زنده است که آنوقت خودمان باید بکشیمش. در نهایت دانشجو فقط مجاز است یک حالت داشته باشد.

آرش دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:21 http://kamanearash.blogsky.com

در این رمینه بسیار موافقم . اصلن اقا جان کلام سوسیالیسم اقتصاد دولتی ست. حالا شما بفرمائید که ما کجایمان دولتی نیست؟
در ضمن تیتر بسیار جالبی ست به خصوص این که آن ... را با بازی پر کنیم!!!

مسعور دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 http://masoud61.blogfa.com

سلام

کتابفروشی واژه سر آزادگان
بندری چرا سری نمی زنی

عبداله سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 http://damdami.blogsky.com

یادم می‌یاد یک بار مرحوم گل‌اقا یک کاریکاتری در مجله زده بود که اقای حبیبی معاون اول رئیس جمهور سابق را در حالی که یک زره‌بین در دستش بود نشان می داد.بنده خدا در حال پیدا کردن کشوری در افریقا می گشت تا یک سفر به انجا بروند!
حالا هم که این اقای احمقی نژاد کاری کرده که همان کشور افریقایی نیز برای ما تره هم خورد نمی‌کند!زنده باد برادر چاوز زنده باد برادر مرالس و زنده باد برادر بسیجی حاج اقا فیدل!

کوروش کبیر ! سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:47 http://geryoon.blogfa.com

سر بزن اوکی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد