ما به خانه باز نمی گردیم

 

1- به زبان دانشجویی: از آسمان ایران گر تیر فتنه بارد جنبش ادامه دارد؛ چگونه می توان در برابر توهین آشکار سکوت کرد؟ چطور می توان در برابر ریخته شدن خون بی گناه بی تفاوت بود؟ آیا اینها نتیجه عافیت طلبی و عزلت گزینی ما در این سالها نبود؟ آیا اینها نتیجه سکوت ما در برابر حمله ها به دانشجویان، به زندان انداختن فعالان، توقیف روزنامه ها و صدها ظلم و بیداد آشکار و نهان نبود که امروز سبب شده حاکمیت چنان مست قدرت شود که ابایی از به گلوله بستن مردم نداشته باشد... . 

2- همراهی با حاکمیت و همکاری با ظالم این روزها زیاد سخت نیست، کافی است که بگویی "سیاست پدر و مادر ندارد"، "اینها همه اش جنگ قدرت بین خودشان است" و حرف هایی از این دست که به وضوح در توجیه انفعال و ترس زیاد گفته می شوند، چیزی که البته حاکمیت آرزوی آن را دارد انفعال مردم، بازگشت به خانه ها و در انتها تثبیت دولت کودتا با کمترین هزینه.  

همینطور که از بالا نگریستن به مردمی که چیزی نمی خواهند جز احقاق حقشان و بازیچه خواندن آنانی که بی دفاع در برابر نیروهای فاشیستی قرار می گیرند هم چیزی نیست جز ترجمه روشنفکرانه اراجیف احمدی نژاد.

3- کشتار، شکنجه، زندان و خفقان در ایران ویران امری عادیست، اجازه ندهیم سنتی ابدی شود.  

اول به سراغ یهودی‌ها رفتند  / من یهودی نبودم، اعتراضی نکردم

پس از آن به لهستانی‌ها حمله بردند / من لهستانی نبودم و اعتراضی نکردم

آن‌گاه به لیبرال‌ها فشار آوردند / من لیبرال نبودم، اعتراض نکردم

سپس نوبت به کمونیست‌ها رسید /  کمونیست نبودم، بنابراین اعتراضی نکردم

سرانجام به سراغ من آمدند / هر چه فریاد زدم کسی نمانده بود که اعتراضی کند

 "برتولت برشت" 

ــــــــــــــــــــــــــــــ 

شرحی مستند از حمله به کوی- 25 خرداد 

توضیح فنی: برای RSS بی بی سی فارسی مشکل ایجاى شده 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهتا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 http://mainogaiti.blogfa.com

چیکار باید کرد دقیقا
اگه چن تا حزب نیمه زنده می موند من حتی فک می کردم مردم باید برن تو احزاب که نشه تعداد طیف های فکریو انکار کرد
ولی الان در این شرایط برای دیده شدن یا بودن دقیقا چه باید کرد؟

م. دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 http://solouk.mihanblog.com

بهتر بود یه سری به رسانه های خارجی میزدید و بهتر بود اون جمله ی تاریخی اوباما در وصف موسوی رو می خوندید تا این سوالات رو نمی فرمودید!
نمی دونم متن رو کامل خوندید یا نه ولی اون بحثی که در مورد کیهان گفتید رو جواب دادم /ودر مورد غزه!دقیقا اسرائیل وآمریکا و بیگانگان همین رو میخواستن،اینکه ملت رو درگیر یه حادثه ای کنن که اذهان متوجه اونجا بشه وکسی به جنایات هرروزه ی خودشون کاری نداشته باشه!/ هرچند کشته شدن حتی1نفر هم دردناک و تاسف انگیزه/به امید پیروزی ملت

aslan sohbate obama raje be musavi chio sabet mikone? mage maghamate shoraviye sabegh az ayatolah khomyni tarif nakardan?
---
dar tarafdarit az kyhan bishtar ehtiyat kon hatman midoni ke shariatmadari musavi ro be jasusiye amrica motaham karde... hamintori az roye bade mede aya ba manteghe kyhan khameneyi be jasusiye rusiye motaham nemishe? fekr mikonam bayad bishtar ehtiyat koni
---
dar morede keshvar haye gharbi va BBC, jenabeali guya nemidunid ke khyli az bayaniye haye ayatolah khomyni az tarighe hamin BBC be daste mardom miresid... man ta'ajob mikonam chetoreye ke sazmani mesle didbane hoghughe bashar vaghti az naghze hoghughe bashar dar felestin mige sedo sima pakhsh mikone va vaghti raje be iran gozaresh mide mishe 1 sazmane amperyalisti... shoma mesle inke etela nadarid khahar yeki az bastegane toni beler baraye press tv iran kar mikone... io chetor javab midid? age bekhay ba un mantegh pish beri soal ziyade

م. دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 http://solouk.mihanblog.com

خوب شد اسم پرس تی وی رو آوردید!میدونید یکی از نماینده های پارلمان انگلیس بخاطر همکاری باپرس تی وی چقدر تحت فشار قرار گرفت؟عزیز دل:من اینجا نماینده ی صداوسیمانیستم من اصلابنابه دلایل دینی وعقلی نه اعلامیه حقوق بشر ونه این سازمانهای حقوق بشر روقبول ندارم.
اتهام کیهان رو نمیدونم چیه ولی من ماهیت موسوی رو توی این انتخابات دیدم!
قبل انتخابات به یکی ازفامیلهاگفتم اگرخاتمی بیاد به احمدی رای میدم ولی اگر موسوی بیاد رایم موسویه منتهی گروهها وافرادی دور موسوی رو گرفتند که رابطشون با اونطرف واضح بود!اما اینکه اعلامیه امام از بی بی سی پخش شد درست اما آیا امام ازهمون اول و تا آخر با انگلستان درکلام و غیرکلام مخالفت نکرد؟
آیااونطوری که الان ستادوحامیان موسوی همکاری تنگاتنگ با خارجیها داشتن امام هم با بی بی سی همکاری داشت؟
(البته در مورد نقش انگلیس زمان انقلاب حرف بسیاره)ولی بحث کیهان من نمیدونم چراباوجود این همه رسانه ی مکتوب شما از اعتماد اعتماد ملی صدای عدالت ابرار و......
شما اینقدر به 3تا روزنامه ی اینطرف حساسید تا حدی که عده ای از طرفدارهای آزادی بیان توی ایران«جشن کیهان سوزینمیگیرن!!!!!!!!!!!!!!

چقدر تحت فشار قرار گرفت؟! لطفا افشاگری بفرمایید تا رسوا شود این روباه پیر از ظلمی که به ملت اش می کند و نمایندگان اش را تحت فشار قرار می دهد! البته ایما نمی دانیم این خبر جنابعالی از کجاست و میزان آن فشاری که فرمودید چقدر بود و از طرف کجا بود. اما می دانیم که همین الان که هیچ نشده جنابعالی که شکرخدا هیچ پست و مقامی ندارید مصاحبه ها را همکاری می خوانید و آن را مصداق جاسوسی می دانید این از این! پس خیلی راحت می شود فهمید که خطر فکری جنابعالی الان در بازداشتگاه ها به بهانه همین مصاحبه ها چه بلاها که سر فعالین سیاسی نمی آورند. من از شما می پرسم آیا آن نماینده متهم به جاسوسی برای ایران شد؟ آیا او را زندان کردند و بعد آوردند جلوی بی بی سی از او اعتراف گرفتند!‌
و در مورد دین و عقل و حقوق بشر ایما هم ممکن است با دلایل عقلی دین شما را قبول نداشته باشیم... که این جای بحث دارد...
بفرمایید موسوی و حامیانش کجا با انگلستان موافقت کردند و روابط اونطوری که فرمودید چطوریست؟! اگر روابط تنگاتنگ موسوی با انگلیس برای شما مشخص است روابط تناگتنگ احمدی نژاد هم البته برای ما! و همینطور باید اضافه کنم در مورد نقش روسیه در این ۴ سال هم حرف زیاد است.
---
راجع به کیهان عرض شود که بله ایما حساسیم و اتفاقا از بین رسانه های مکتوب به این یکی خیلی حساسیم چراکه آنهایی که شما گفتید نیازی به حساسیت ما ندارند حساسیت مقامات قضایی قبل از چاپ روی آنها اعمال می شود دیگر نیازی به حساسیت ایما و شما ندارند در ثانی کیهان از بودجه مفت عمومی تغذیه می شود پس همه شهروندان حق دارند بدانند با این پول در آن روزنامه چه می کنند... در مورد آزادی بیان اتفاقا به خوب موضوعی اشاره کردید من با آزد بودن کیهان در ادامه چاپ اراجیفش هیچ مشکلی ندارم که ا گر هم داشته باشم فرقی نمی کند! اما ای کاش از همان آزادی ای که کیهان داشت ذره ای نصیب روزنامه های این طرف می شد که نه از بودجه عمومی تغذیه می شوند نه سایه مقامی مثل مقام معظم رهبری بالای سرشان است. و در مورد روزنامه سوزانی اما بنده مخالفم اما در شرایطی که برخی سینما به آتش می کشند و کتاب خمیر و روزنامه ها را از هستی ساقط می کنند گمان نکنم سوزانده شدن چند نسخه از کیهان لطمه ای به فرهنگ این مرز بزند.

آرش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:52 http://kamanearash.blogsky.com

چه باید کرد؟

م. دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:49 http://solouk.mihanblog.com

راجع به رابطه با روسیه من هم معترض هستم امااین زوابط از دوره احمدی شروع نشددوران اصلاحات که یادته؟؟ در مورد بی بی سی هم باید بگماین شمایید که باید بفرمایید سردبیر روزنامه نشاط چرا توی بی بی سیه؟آقای موسوی همون مطالبی رو میگه که انگلیس و آمریکا مبلغش هستند آقای موسوی درمورد انتخابات و نتایجش میتونست مسالمت آمیزحرکت کنه اونموقع بازداشتی هم درکار نبود اما متاسفانه طور دیگه ای عمل شد!
شماهم اگر عقلا نه وهما"دین مارو مورد سوال میدونید بفرمایید نکتهی مهم اینه که همه چیز ازاینجاشروع میشه!
شماازطرفی میگید که ماهرچی دلمون خواست بگیم و معتقدید به آزادی بیان ولی برای طرف مقابل نه!اما8سال هم روزنامه هایی مثل ایران و امثالش با بودجه عمومی ما عکس بسیجی های جبهه رو زدند و زیرش نوشتند یاران دیکتاتور!توی همین روزنامه هایی که شماباکیهان مقایسشون میکنید به اعتقاد رسمی مردم (شیعه) تویهن شد و امام سومشون خشونت طلب معرفی شد!توی همین روزنامه هاآیات قران رو بدون دلیل عقلی وبخاطر مغایرت با اعلامیه حقوق بشر(که روش نقدهای بسیاری هست)ردکردند توی همین نشریات بود که شما میگید صداشون بالا نمیاد و فلاننداسناد محرمانه کشورچاپ شد و اون اتفاقات18تیر طی یک سناریوی ازقبل نوشته شده هزینه های زیادی بمردم وارد شد!
درمورد رابطه با رسانه های غربی من تهمت جاسوسی نمیزنم بلکه اون طیف رو به همسویی و همفکری وهمراهی بادشمن 50ساله مردم ایران میدونم.
حداقل قضیه این بود که این دعوابدون حضورخارجی تموم بشه!نه اینکه خوراکی بشه برای بی بی سی!نه اینکه خونخواران جهان مثل اوباما-پرز-براون -مرکل و...از یک طرف حمایت کنن!حمایت اونها هم بخاطرحق نیست همونطور که از حق هیچ وقت حمایت نکردند!بوسنی- افغانستان -ایران-فلسطین-الجزایر-ترکیه-پاکستان -عراق-لبنان -سومالی و....همه جای دنیا شاهدهست که اونها حتی یک بار ازحق دفاع نکردند!وهرجا موضع حق بوده برضدش حرکت کردند!
بنظرم بحث بسه!من حمایت بیگانگان و دشمنان ایران از جمله فرانسه که ماطعم هواپیماهاش و آلمان که طعم شیمیایش و آمریکا که طعم جنایتش رو مادرک کردیم مبارکتون باشه!!!
این حمایت اونقدر شفافه که نیاز نداره من مصداق براش بیارم!
ممنون که اجازه دادیدکه هرکی حرف دیگری روقبول نداشت بهش اراجیف بگه و آتیشش بزنه،پس لابدجمهوری اسلامی که فقط تعطیل روزنامه ها رو خواسته و نه آتش زدنشون از شما بیشتر به آزادی بیان معتقده،خوشحالم که فکرخودتون روراحت بیان میکنید ودیگه نقاب آزادی بیان برای همه ازصورتتون افتاده وفقط خودتون رو لایق استفاده ازآزادی بیان میدونید وبقیه رواراجیف گو میدونید!!!!ببینیدشما حتی شعارهای خودتون رو هم قبول ندارید!

بله دوره اصلاحات فراموش نشدنیست... راستی سهم خزر ایران کی به نفع روسیه مصادره شد؟ جنابعالی باز حرف خودتان را تکرار کردید آمریکا و انگلیس به گمان سیستم ایدئولوژیک حاکم بر ذهن شما و کلا دستگاه سیاسی حکومت ولایی به گونه ایست که با نبود آمریکا و انگلیس یک شبهه نابود خواهند شد... اما اینها دلیل نشد... حتما می دانید که برخی معتقدند اتفاقا برعکس این حضراتی از آن طرف هستند که دست در دست آمریکا و انگلیس دارند. من شخصا با هر دو مخالفم هیچکدامتان دلیل نمی آورید و فقط تهمت می زنید کاری که البته زیاد دستکم برای شما و جریان فکری شما سخت نیست... لطفا موارد توهین روزنامه ها را باقید شماره و مستند بیان کنید من می پذیرم. شما اگر معتقدید ۱۸ تیر سناریو بود من معتقدم ۲۲ خرداد این طور بحث کردن مشکلی را حل نمی کند... جنابعالی بفرمایید اعتراض مسالمت آمیز چیست و چگونه انجام می شود که موسوی انجام نداد... خوراک برای رسانه های غربی؟! فکر می کنم دارم با یک مفسر صدا و سیما حرف می زنم واقعا خودتان این حرف ها را قبول دارید؟ اصلا گیرم که خوراک تهیه شد خوب بعد؟ مگر قرار نیست مردم تصمیم بگیرند مگر قرار نیست مردم قضاوت کنند پس دیگر نگران چه هستید؟ مثل اینکه ما شدیم شر مطلق و جنابعالی هم احتمالا در جبهه نماینده خدا بر روی زمین! طعم جنایت هایی که گفتید ما هم چشیدیم فقط شما نبودید لطفا همه چیز را مصادره نکنید... تبریکات صمیمانه روسای جمهور چین و روسیه و مبارک شما باشد امیدواریم با پای هم پیر شوند. تاریخ را بیشتر بخوانید و ببینید این روسیه بود که ایران را به این روز انداخت یا آمریکا و انگلیس. شما عملا در نوشته هایتان در و دیوار را به عامل آمریکا و انگلیس معرفی کردید کسی چیزی نگفت حالا مشکلتان اراجیف خواندن نوشته های کیهان است؟ احسنت به این تعصب! اراجیف گفتن من چه صلب آزادی از کیهان کرد؟ بفرمایید؟ نویسندگان اش را به زندان انداخت یا قوه قضاییه را به جانشان؟ اخبارشان سانسور شد یا مدیر مسئول اش به محاکمه کشیده شد... توصیه می کنم اول مفهوم آزادی بیان را متوجه شوید بعد اینجا به خاطر نبود آزادی برای کیهان سینه بزنید.

شازده خانوم دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:19 http://shazdekhanoom.blogsky.com

تجربه تاربخی خیلی چیزها رو نشون میده.اندکی صبر.....
راستی یه فیلتر شکن واسه فیس بوک میخوام.....

آرش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:46 http://kamanearash.blogsky.com

اگر سایت بالاترین را نگاه کنید پیشنهادهائی می شود که قابل توجه است.
توصیه : بحث بیهوده با برخی ننمائید

م. سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:19 http://solouk.mihanblog.com

البته مدیرمسئول کیهان بهمراه جبهه ،شلمچه و خیلی نشریات اینطرفی زمان گل و بلبل اصلاحات محاکمه شدند!شلمچه و جبهه تعطیل شدند ولی کیهان خوشبختانه نه!اما در مورد تحرکات مسالمت آمیز آقای قانونگرا!در آمریکا دادگاه درموارد اختلاف انتخاباتی نظر میده در خیلی کشورها هم دادگاه قانون اساسی و در ایران شورای نگهبان قانون اساسی!چندروز بعد از انتخابات بدون مجوز راهپیمایی تا میدان آزادی برقرار شد هر آدم معمولی می فهمید در چنین شرایطی حتی اگرآقای موسوی همنخواهد اتفاقات ناخوشایندی خواهد افتاد اما آقای موسوی در آن راهپیمایی بدون مجوزشرکت کرد و آن اتفاقات تلخ افتاد...روزهای بعد هم همینطور!
در مورد 18 تیرسناریو واضح بود (یک روزنامه«سلام» سند محرمانه ای رو منتشر کرد،این حتما برای شماواضح هست که یعنی خودکشی!اون روزنامه!اعتراضات بی پایه به تعطیلی روزنامه بالاگرفت و امیرآباد عرصه ی درگیری شد از تاج زاده تا....در کنار اغتشاش گرهایی بودند که مسجد و بانک و...آتش زدندو وقایعی که شما از اون باخبرید-رئیس جمهور وقت ضمن عزل رئیس پلیس پایتخت او رو دادگاهی کرد امااو در دادگاه حرفهایی زد که علاوه بر تبرئش پای خیلی ها رو گیر داد(به جلسه محاکمه سردار نظری و متن حرفهاش حتما مراجعه کنید-در دفاعیاتش علاوه براسنادمکتوب فیلمهایی به قاضی دادکه فقط خدا از اون آگاهه)اماشما هم اسناد سناریویی که مادر اون رای دادیم رو بگید.موارد توهین روزنامه ها:
مقالات و مصاحبه های :عماد الدین باقی(میتونید با یه سرچ مختصر پیداشون کنید)و نظرات ایشون در مورد آیات قرآن
-مقاله:خون به خون شستن محال آمد محال از اکبر گنجی و سایر مقالاتش توی صبح امروز
روزنامه ی ایران که مقاله ای در مورد دیکتاتوری در یک کشورخارجی نوشته بود و برای اون مقاله عکس تجمع بسیجی هارو زده بود و تیتر یاران دیکتاتور رو زده بود
و مهمترین دلیل حرف آقای خاتمی در آخرین سال ریاست جمهوریشون(من از اردوگاه اصلاح طلبان صدای بیگانگان را می شنوم)
جالب اینجاست که من در کامنتم از روسیه انتقاد کردم اما شما میخوای منو به اونا بچسپونید و جالبتر اینکه درمقابل من در مقام دفاع از آمریکاو انگلیس برمیاید؟؟؟
من نماینده ی خدا نیستم ولی همه ی دنیا الان میدونن هرکسی هم راست بگه آمریکا و انگلیس راست گونیستن(چه برسه به رسانه هاشون)
برید اسناد لانه جاسوسی آمریکا رو بخونید بعد ببینید آیا ما سند برای مخالفت با آمریکا نداریم؟
برید زدن سکوهای ایرانی توی خلیج فارس توسط آمریکا رو بخونید بعد ببینید آیا ماسند مخالفت نداریم؟
بریدکودتاها از مرداد32 تا نوژه و.... رو بخونید بعد ببینید آیا ما بی سند بدمون از آمریکا میاد؟
برید خون همه ی مظلومین عالم رو نگاه کنید و ببینید دستی غیر دست آمریکا از بوسنی تا ویتنام و عراق قاتل مردم بوده؟؟؟
آیا اگر شبیه به صداوسیما حرف بزنم دلیل بر اشتباه بودن حرفهامه؟
جناب برای من توضیح بدید این اسلحه بدست کیه؟اگر تجمع غیرقانونی نباشه (حتی اگرحرفش حق هم باشه)آیا باعث سو استفاده ی اینها نمیشه؟
گیریم(فرض محال)نداآقاسلطان رو جمهوری اسلامی کش...آیا اگر تخریب بانک و آتش زدن و تیر اندازی نمیبود جمهوری اسلامی کاری باتجمعات داشت؟همونطور که تجمعات در میدان امام-هفت تیر-آزادی و...براحتی انجام شد اما حواشی که این تجمعات میساخت نیروهای امنیتی رو وارد عمل می کرد!
حکومت ولایی به اون عظمتی پابنده که برقرارش کرد به اون عظمتی که 8 سال براش خون داد به اون عظمتی که تارهبر میگفت حداقل بالای 50 و چند درصد در انتخابات شرکت می کرد!
حکومت ولایی شعارش و عملش(نه شرقی نه غربی بود)برای همین بود که در لحظه ی نیاز و مواقعی که پای بود و نبودش در میان بود نه غرب به کمکش اومد ونه شرق!
لطفابس کنیداین حرفها رو

روزنامه ها توسط دستگاه قضایی ای محاکمه شدند که نه مستقل اند و نه سالم چون وابسته به قدرتی غیر پاسخگو و مطلقه است. دلیل تعطیلی روزنامه های مورد علاقه خودتان را از آنها بجویید و دلایل توقیف فله ای سایر روزنامه ها را هم همینطور... جالب است که در این مملکت تمام اسنادی که مربوط به کثافت کاری آقایان است را سند محرمانه می خوانند لابد پروند برنامه چراغ و هویت هم جزو اسناد ملی است البته... حتما کشتار ۷۷ هم جز اسناد سری است و خبر دارید اسناد سری جدیدی فاش شده است؟ خبر دارید استاندار شیراز عکس های گرفته شده از صندوق های سرگردان که به تازگی در ساختمانی نیمه کاره پیدا شده بودند اسناد ملی دانستند.
دراین مملکت آنچه ضد سلیقه حاکمیت است به طبع ضد ملت است -بله چرا تعارف می کنید خودتان را ملت بدانید ملت که آن جمعیت ملیونی بین انقلاب آزادی -به اعتراف شهرداری تهران- که نبود ملت مزدورهای فشاری است که به جان این بی پناهات افتاده بودند هستند از نظر شما امنیت ملی هم امنیت آنهاست... تجربه شخصی خود من... جای دوری نمی روم یک پرسش تنها یک پرسش ساده از ولایتی که حتما می دانید چه عنوانی دارد اقدام علیه امنیت ملی قلمداد می شود معنی ملت و ملی و سند را هم یاد گرفتیم به حمدالله!
اسناد لانه جاسوسی را من خوانده ام و دارم شما هم سری به اسناد تاریخی بزنید و بعید می دانم که شک داشته باشید در شعار نه شرقی-نه غربی حکومت ولایی نه غربی اش بر نه شرقی اش می چربد... نکند فراموش کرده اید که آیت الله خمینی شاه را متهم کرده بود که ایران را به زباله دان آهن پاره های آمریکایی تشبیه کرده بودند. امروز اما چه کسی جرات دارد از قراردادهای سریالی سپاه و روسیه حرفی به میان آورد؟
در مورد آن مقالاتی که گفتید من واقعا نمی دانم از نظر شما فرق میان نقد و توهین کجاست؟واقعا کجاست؟ فکر می کنم این به سلیقه و تعصب جنابعالی وابسته باشد تا چیز دیگری. برای اثبات تخلف در انتخابات همین مثال بس که دزد را باید از رفتار دزدانه اش شناخت که این روزها ما کم ندیدیم شما نمی بینید دیگر مشکل ما نیست. به خون کشیدن مردم بوسنی را در جنایت ها علیه بشریت فراموش کرده اید در لیستتان بنویسید نکند مسلمان های بوسنی چون با گلوله های روسی شهید شدند را شما مسلمان نمی دانید... نمی دانم این هم از درجه بندی های شماست لابد. تعجب می کنم که در مورد بوسنی اسم آمریکا را وسط آوردید البته وقتی آمریکا شیطان باشد یقینا هرکشتاری هم کار آنان باید باشد... کسی چه می داند؟! چه کسی جرات دارد از سپر شدن مردم بی گناه جنوب لبنان و فلسطین سر کل-کل های ایران و اسراییل سخنی به میان آورد حتما اینها هم برای حفظ بیضه اسلام کشته شدنشان به مصلحت است!
و اما در مورد اذن رهبر حتما در رفراندوم ۵۸ هم حتما رهبر گفت! حتما رهبر گفت که مشارکت ۹۸ درصدی سال به سال کمتر شود! نمی دانم شاید این ها هم از مصالح نظام است... البته اسناد این روزها به این زودی فاش نمی شوند همانطور که اسناد کودتا علیه دکتر مصدق پس از دهه ها فاش نشد... بروید تاریخ را مرور کنید و سخنان محمدعلی شاه قاجار و محمدرضا شاه پهلوی را پس به شکست مشروطه و سقوط دولت ملی مرحوم مصدق مرور کنید تا ببینید که تمام دیکتاتور همه یک حرف می زنند. آن خون هایی که برای دفاع از این خاک ریخته شد را لطفا مصادره نفرمایید که در جبهه جنگ برای دفاع از ایران کمونیست ها هم حضور داشتند که نه به نظام ولایی و نه به دین ولایت مداران اعتقادی از بیخ نداشتند... نمی دانم شاید شما چیزهای دیگری از صدا و سیما دیدید ما که به چشم خود و به گواه سایر دوستان دیدیم که چطور پلیس با یونیفرم رسمی به روی سقف ماشین مردم می پریدند و شیشه ها را می شکستند حتما خواهید گفت آنها آشوبگران در لباس پلیس بودند تکذیب و وارونه جلوه دادن حقایق البته هنریست که هر کس ندارد... شما که اینقدر از آمریکا نفرت دارید چه توضیحی برای ارسال پیام تبریک به رییس جمهور آن شیطان بزرگ می توانید بیاورید حتما این هم از رافت اسلامی است!‌ چه توضیحی برای بلوکه شدن اموال موسسه های وابسته به رهبری در نیویورک دارید؟! حتما آنها هم مراکز فعالیت های ضد آمریکایی بر مبنای تزهای دکتر حسنی بودند... به هر حال نیازی به پاسخ نیست. زحمت نکشید ما پاسخ هایتان را پیشاپیش می دانیم بهتر است بگویم کلمه به کلمه آنها را از بر کرده ایم بسکه ۳۰ سال تمام از کیهان صوتی-تصویری دیدیم.
---
از خاتمی گفتید نمی دانم برای استفاده به مطلوب نام او را به میان آوردید یا بر فرض محال ذره ای قبول اش دارید به هر حال همان خاتمی چندی پیش بود که اعلام کرد: کودتای مخملی علیه ملت ایران صورت گرفته است چرا این را نگفتید حتما این هم از اسناد ملی است و انتشار اش جرم ما که در هیچ روزنامه ای ندیدیم کدام روزنامه جرات دارد منتشر کند که اگر هم چنین کند شما آن را خودکشی می دانید... خودکشی دوست من گلوله بستن مردم در روز روشن است... خود کشی دوست من خس و خاشاک خواندن دستکم ۳ میلیون جمعیت است... خودکشی اغاشاشگر خواندن مردم است...
---
راه های قانونی برای اعتراض حتما مزاح می فرمایید!‌ کدام قانون کدام مجری؟ اصل ۲۷ چه می گوید؟ حتما اصل ۲۷ قانون اساسی هم جزو قانون نیست! این را البته شورای نگهبان و وزارت نوچه اش باید تشخیص دهد که داد!

محمد امینی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 http://harir.blogsky.com

دوست عزیز دعوتم رو تکرار میکنم تا شاید نفس های تنگمون رو بتونیم بهم گره بزنیم و برای خودمون راهی بجوییم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11

اصلاحیه!
منظور از دکتر حسنی همان دکتر عباسی خودمان است!!

م. سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:30 http://solouk.mihanblog.com

سلام...باز هم که مارو به روسیه چسپوندید؟
بازهم باید عرض کنم که من هم راضی به اینگونه رفتارباروسیه نیستم،البته شمانمیتونید قراردادهای خریدسلاح و انتقال تکنولوژی رو باچیزهای دیگه قاطی کنید چون این قراردادها درشرایطی که کشورهای غربی به ماسلاح نمیفروشن ازنظرهرعاقلی قابل قبوله.شماحتما انتظار ندارید درشرایطی که آمریکاوغرب بخاطر درافتادن باملت ایران بهش سلاح و حتی قطعه هواپیما نمیفروشه مسئولین ما دست رو دست بگذارند و از طرف دیگه خرید سلاح و...نداشته باشن!
پس لطفا باز مارو بروسیه نچسپون!شما داری از آمریکا حمایت می کنی ولی من از روسیه حمایت نمی کنم .اما مطمئنم که اگر آمریکاهم رفتاری مثل خیلی کشورهای دیگه با ایران داشت الان رابطش اینطور نبود!
منطقی نیست که من کشوری که از روز اول بامردمم بد بوده رو دوست داشته باشم.
چندروز پیش میدونید سالگرد چه اتفاقی بود؟حمایت از قاتلین 200مسافرایرباس ایرانی نوش جانتان!
امافرق بین نقد وتوهین،اینکه بگویی امام شیعه حسین بن علی(ع)بخاطرخاطرخواهی یک کنیز در کربلا بمسلخ رفت حتما نقد است؟
اینکه اعلامیه حقوق بشرکه بیشتر به اعلامیه حقوق جنگلیها میماند مقدستر از آیات قرآن باشد؟آیا اینها نقد است؟
آیا مافرق نقد را نمیدانیم یا شما؟
درمورد تعطیلی نشریات!من حرفی نمی زنم ولی برید از وزیر فرهنگ زمان خاتمی(مهاجرانی)بپرسیدکه چه کسی شلمچه را تعطیل کرد؟عامل اصلی که بود؟دستگاه قضا یامدعیان آزادی بیان؟؟؟؟
درضمن عزیزم شما توی هرکشوری باشی سندی که مهر محرمانه بخورد محرمانه است،ولو اینکه بنظر من و تو آن موضوع اصلا محرمانه نباشد.اینها قانون است شما دارید قانونی که همه ی دنیا قبولش دارند و همه ی مجلسها تصویبش کردند رو مسخره میگیرید!
بهرحال انتشار یک سند محرمانه در روزنامه سلام باعث جرقه ای شد که سناریوی اغتشاش 18تیر را کلید زد و حوادث دیگری که در پی رخ داد.
من عکس صندوق توی خرابه را خبر ندارم اما فراموش نمی کنم وقتی انتخابات مجلس ششم با وجود تخلفات گسترده در برخی حوزه ها و پیداشدن تعرفه آراتوی خرابه ای توسط شورای نگهبان ممیخواست باطل شود چه قشقرغی توسط همین مدافعان کنونی صیانت ازآرا رخ داد(به اون زمان مراجعه کنید)
راستی خیلی از اسناد محرمانه و سری دم میزند؟سند محرمانه ای که ازسوی آقایان راستگو!!!!منتشر شد و درآن موسوی با19 و کروبی با13 میلیون نفر اول و دوم انتخابات بودند هم کار ما بود سندی که دروغ بودنش را هرکس که توی سراسر کشور برنامه ها و اقبال مردم به کروبی را مشاهده میکرد دروغ بودنش را میفهمید!
کروبی حتی ورزشگاه7تیر را در تهران پر نکرد!وقتی هم که ایلام آمد مسجد جامع برایش پرنشده بودآن هم بیشتر ماها رفتیم پای سخنرانیش!!!
راستی وجدانتان خوب اسیرچنگال شیطان است!حتما میدانید که بدون هیچ دخالت ایران اسرائیل تابیروت را فتح کرد و اگر ایران و جوانان شیعه لبنان الان نبودند دیگرکشوری بنام لبنان اصلا وجود نداشت!
بنظرشما که دارید کم می آورید روی به مسخره و توهین و...گذاشته اید....من راهپیمایی حامیان موسوی در تهران را انکار نمی کنم اما این را هم میدانم که ایران فقط تهران نیست ثانیاتجمعات میلیونی حامیان دولت را درشرایطی که شماها خیابانهارا ناامن کرده بودید حیرت انگیز بود!
البته حتما جنابعالی اینقدر میفهمید که حضورگسترده ی مردم درابتدای هرانقلابی برای همه واضح و مبرهن است و ایجاد مشکلات اقتصادی و غیرآن هم در کاهش مشارکت موثر است اماحتما اینقدر انصاف بخرج میدهیدکه کارنامه درخشان این حکومت جوان30 ساله دربرابرتمام حکومتهای چندقرن اخیرایران بی نظیر است!حتما اینقدر انصاف دارید که اعتراف کنید حکومت ولایی ایران که با کینه ی مسخره و جاهلانه ی شماروبروشده باوجود تمام مشکلات از تحریم تا تحمیلکردن جنگی که هم شوروی و هم آمریکا آن را تحمیلکردند تا مشکلات بسیاردیگر دروضعی غیرقابل مقایسه باحکومتهای پیشین قرار دارد
حتماشماچیزی به اسم گوش دارید؟سخنرانی رئیس جمهور از دوشبکه بصورت مستقیم پخش شد و بعدهم صداوسیماآن بخش خس و خاشاک رو دوباره پخش کردآقای احمدی نژاد گفتند که40میلیون رو برنده ی انتخابات دونست و عده ای که تخریب می کنن رو خس و خاشاک!حالاچرا شماخودتون رو جزخس و خاشاک حساب می کنید و جز40میلیون حساب نمیکنید دیگه من نمیدونم؟
شایدم بقیه ی حرفهاروهم همونطور که این حرف واضح رو نشنیدید یابدشنیدید همونطور باشه؟که در اونصورت بحث باشما بیفایدس!
عزیز:من به خاتمی نقدهایی دارم اماشما که نه نظام ولایی رو نه جمهوری اسلامیش رو قبول ندارید مطمئناباخاتمی بیش از من چالش دارید!
ولی من حرف خاتمی رو برای این آوردم که شماسند میخواستیدکه ثابت بشه بین جریان اصلاح طلب و بیگانگان رابطه هست!من هم حرفهای رهبرحرکت اصلاحات رو دلیل واضحی برای حرفهام میدونم،خوشبختانه فیلم این حرفشون رو هم دارم!یعنی خودم شنیدم پس مثل نقل قولهای شماغیرواقعی نیست(همون بحث خس و خاشاک نمود خوب بی سند حرف زدنتون بود)
-----------------
اماقانون اساسی:
حتما برید قانون اساسی رو بخونید همون اصلی که تجمع بدون سلاح رو جایز میدونه!
اما در ذیلش مجوز رو وزارت کشور باید بده و این مختص به الان نیست!
اما این عکس توی وبلاگ من نشون میده که این تجمعات با حمل سلاح بوده و پس شما نمیتونید دم ازقانون اساسی بزنید
در ضمن شما اصول اصلی قانون اساسی رو به سخره می گیرید چطور بهش استناد می کنید؟
شماولایتی که هم آقای خاتمی-هم کروبی و هم موسوی رسما التزام به اون رو قبول دارند به سخره میگیرید بعد درمقام دفاع از اونها برمیاید؟؟
شما هیچ چیزی رو قبول نداریدحتی دین آقای خاتمی و موسوی بعد از اونها دفاع می کنید؟؟؟؟
بس کنید

ما شما نچسباندیم اما آقایان خودشان چسبیدخ اند حتما اطلاع دارید که کارشناسان آمریکایی پس ملاقات اوباما با روس ها گفته اند که روسیه از کارت ایران برای امتیاز گیری از آمریکایی ها استفاده می کنند... این شما را به یاد گروکشی روسیه و انگلیس سر ایران نمی اندزد؟ کشورهای غربی به ایران سلاح نمی دهند؟! مزاح می فرمایید! در زمان جنگ ایران عراق مثل اینکه خبر ندارید ما از اسرائیل هم سلاح خریدیم چه رسد به آمریکا! رفتار آمریکا با ایران فرقی نمی کند چطوری باشد چون به هر حال حضرات به دشمن خارجی برای توجیه عقب ماندگی ها نیاز دارند و حتما از این هم بی اطلاعید که چین پس از سرکوب مسلمانان در حوادث اخیر چه گفته است. مقامات چینی اعلام کرده اند شورش های اخیر تحریک خارجی ها بوده! بله دوست عزیز حکومت های خودکامه همه یک حرف می زنند این چیز جدیدی نیست... شاه هم همین را می گفت حتما این را هم فراموش کرده اید البته گویا فراموشی چیز بدی نیست برای شما! همانطور آقای لاریجانی(اخوی لاریجانی مشهور) می روند پشت درهای بسته با انگلیس ها مذاکره می کنند و کسان دیگری متهم به انگلیس می شوند!
راجع به آن نقد... من جایی نخواندم به خاطر یک کنیز کسی چیزی نوشته باشد... لطفا متن کامل آن را منتشر کنید تا همه چیز نه بر من و شما که بر همگان مشخص شود. شما که اینقدر سنگ دین به سینه می زنید گویا سوالات توهین آمیز وزارت آموزش پرورش را هم فراموش کرده اید! همانطور که کفن پوش های فشاری نادیده گرفتند... بهتر است دین را وارد قضیه نکنیم.
راجع به روزنامه ها من نمی دانم بر چه مبنایی آن را به گردن ارشاد انداختید اما بسیار خوب قبول! تعداد روزنامه های توقیف شده این طرف را مقایسه کنید با آن طرف بعد قضاوت کنید... نظرتان چیست؟!
راجع به عکس من چیزی نمی گویم چون همه دیدند لزومی هم نمی بینم اصرار داشته باشم شما ببینید چون یک سرچ کوتاه در اینترنت همه چیز را حل می کند... و تخلفات مجلس ششم چند مورد را ذکر بفرمایید و منبع اش را هم بگویید تا بهتر مشخص شود. اگر اینطور بود تا الان صد بار از همین صدا و سیما پخش می شد.
و اما راجع به وجدان ما که جنابعالی تشخصی دادید در چنگ شیطان است... وجدان خدایی آقایان کجا رفت وقتی به مسلمانان چین حمله شد؟ وجدان خدایی حضرات وقتی به مسلمانان ایرانی حمله شد کجا رفت؟ شما که البته این چیزها را نمی بینید اما شلیک نیروهای بسیج به روی مردم را همگان دیدند. خواهش می کنم دم از وجدان نزنید...
جابعالی می فرمایید ایران فقط تهران نیست بله این حرف درستی است اما رجوع کنید به فضای انقلابی سال ۵۷ و ببینید بجز تهران در چند شهرستان علیه شاه شعار داده می شد! این البته بجز زمانی است که در زمستان ۵۷ حکومتی عملا در کار نبود... فضای امنیتی که ما ایجاد کردیم؟! حتما می فرمایید که نیروهای ضدشورش و لباس شخصی و اطلاعات و سپاه از ما هستند؟ در حرف زدن بیشتر دقت کنید... از فضای امنیتی سایر شهرستان ها هم خبر بگیرید که چطور به خاطر یک تجمع ۴۰-۵۰ نفره آقایان لشکر کشی کردند و تمام خیابان ها را بستند و عملا حکومت نظامی برقرار کردند.
کروبی در ایلام! انکار نمی کنم از این دست مورد زیاد است که این قیاس ها چیزی را حل نمی کند ما هم عکس اش را دیده ایم البته. تاریخ را لطفا بیشتر بخوانید و بعد بگویید جنگ چگونه ۸ سال طول کشید... مقایسه کرده بودید حکومت را به حکومت های قبلی ما که البته چیزی دقیقی بیشتر از ادعا ندیدیم! حتما فراموش کرده اید احمدی نژاد و سایر مقامات بارها و بارها و بارها فرموده اند تحریم ها بی اثر است!
---
آقای احمدی نژاد عادت دارند اول حرف می زنند بعد فکر می کنند قضیه خس و خاشاک هم مشمول همین قاعده است که تا مشاوران ایشان دیدند گنداش درآمد خواستند جمع اش کنند که نشد و رسوایی های بعدی! راجع به صدا و سیما... آن را شوخی تلقی می کنم.
---
زیاد به این آمارها دل نبندید ۴۰ میلیون را هم لطفا مصادره نکنید اتفاقا دعوا بر سر همین است که ظاهرا قرار نیست کسی به تفاهم برسد اما به هر حال صدام هم قبل از سقوط بیش از ۹۰ درصد رای مردم را داشت و حزب حاکم در آلمان شرقی هم بیش از ۹۵ درصد! البته هیچ خودکامه ای ادعا نمی کند که در برابر مردم ایستاده است... شوروی سابق هم پیش از سقوط در خدمت خلق بود از این موارد زیاد است.
---
تناقض آمیز صحبت می کنید! نظام ولایی... جمهوری اسلامی بلاخره کدام؟! من جمهوری اسلامی را قبول دارم اما می بینم که امروز اسلامی باقی مانده نه جمهوری.
---
قانون اساسی قابل نقد است... حمل اسلحه... نمی دانم تا چه حد این عکستان را می شود به آن استناد کرد اما عکسی که اطلاعات جلوی رفقای ما گذاشت ثابت شد که مونتاژ شده است طوری که خودشان بی خیال موضوع شدند!
آنکه به قانون عمل نمی کند وزارت کشور است که حقوق اساسی مردم ایران را زیر پا می کذارد...
دین آقای موسوی و خاتمی... !! چه می گویید شما؟!

علی اصغرنجفی(اغو) یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:34 http://aliasgharnajafi.blogfa.com

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد