رفع مشکل رنگی آش شله قلمکار و یک بازی وبلاگی

۱- بنا به درخواست شما دوستان عزیز در مورد دستور آش شله قلمکار من اینو پیدا کردم البته بگم که تجربیات خودم در مورد آش خیلی بهتره اما حوصله نوشتنش رو ندارم امیدوارم به زودی بتونم تجربیات خودم رو در اختیارتون قرار بدم... فقط نکته مهم اینه که متاسفانه آش شعله قلمکارو ممکنه بعد از طبخ سبز به نظر برسه که این ممکنه اشتهای بعضی از عزیزان رو خراب کنه متاسفانه خاله خانم در بلاگش به این مسئله اشاره نکرده اما راه حل من اینه که از مقدار زیادی پیاز داغ و کشک و بخصوص کشک استفاده کنید تا مسئله سبز حل بشه و بتونیت با خیال راحت اونو سر سفره بیارید.

۲- دوست قبلا عزیزم روحی قبلا جون منو به یه بازیه وبلاگی دعوت کرده البته هرچند تصمیم دارم با این وبلاگای مبتذل دیگه رابطه ای نداشته باشم اما بخاطر سابقه رفاقت چندین ساله همین یه بار در خواستش رو قبول می کنم. در این بازی خواسته شده در مورد صدا و سیما نظرمون رو بدیم... من از وقتی چش باز کردم از صدا و سیما خوشم اومد بخصوص از مجریای خانم اش که وقتی بچه بودم خیلی دوسشون داشتم و از او بچهه که قبل از شروع برنامه کودک بالا پایین می پرید هم هیلی خوشم می اومد... الان برنامه های صدا و سیما خیلی خوشم میاد و می تونم بگم هرچی دار از صدا وسیما دارم اینو جدی می گم فکر نکنید تعارفه... ای کاش دیگه منت شجریان با اون صدای مسخره اش رو دیگه نکشن متیکه وطن فروش... ای کاش می شد برنامه های اعترافاتش فقط بیشتر بشه... فکر می کنم تکنولوژی غنی سازی برنامه های تلویزیون به جای های خوبی رسیده خدا سایه صدا و سیما رو از سر ملت کنم نکنه... الهی

منم این دوستامو به نوشتن در مورد صدا و سیما تشویق می کنم... آرش جون  مملیه عزیز   ابی خوشگله  و    بهاره عزیز   امیدوارم اونام درخواست منو قبول کنن.


نظرات 6 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:18 http://kamanearash.blogsky.com

سلام به روی ماهت عزیزم
راستش رو بخوای شعله قلمکاره نه شله قلمکار. من خیلی ناراحت شدم. میشه دارچین بهش اضافه کرد که قهوه ای بشه یا رب گوجه که سرخش کنه. ببخشید قرمز

عزیزم آرش!
مثل اینکه فقط تو منو درک می کنی... !

روح اله سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:55 http://bidad.persianblog.ir

سلام آقا جالب بود ما اعترافات شما رو تحت فشار و خود را همچنان دوست شما می دانیم!

ما تکذیب می کنیم این رفاقت را.

بها ر چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:28 http://bazieakhar.blogfa.com

فکر نکن با این مطالب می تونی ذهن سربازان گمنام را از خودت منحرف کنی و سابقه وب لاگی ات را فراموش کنند مخصوصا که گویا با رسانه های استکباری هم سر و سری داشتی

ا وااا چی می گی بهاره! سابقه... سرباز... استکبار؟!!

دخترخلیج پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:37 http://www.dkh.blogsky.com

سلام ...
پارسال دوست امسال آشنا ...

آقا شما کجایید ؟ سنگین شدید و احوالی از ما نمی پرسید ؟
ترک مراوده کردید ؟ اگر چنینه ؛ من دلگیر می شوم ...

بهار شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 http://bazieakhar.blogfa.com

حالا ما با یک شعر اپیم اما به بازی شما گردن نهادیم و یه متن درباره تلویزیون در دست اماده شد ن داریم

محمد دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:20 http://harir.blogsky.com

با گوش جان شنیدم آواز روشنت را برادر
به دیده منت دعوتت رو اجابت میکنم از اینکه من رو به خودم شناسوندی مدیونتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد