1.جالب است که این روزها هر کسی از ظن خود شد یار مردم مصر، حتی حسنی مبارک! البته همیشه سران به خاطر مردم است که ترک خدمت نمی کنند و الا هر کس نداند ایما که می دانیم این حضرات به خاطر مردم است که ترک قدرت نمی کنند.

اینطور که پیداست مردم تا حسنی مبارک قدرت را ترک نکنند میدان را ترک نمی کنند، حسنی مبارک هم تا امنیت و ثبات برقرار نشود قدرت را ترک نمی کند و احتمالا از نظر حسنی مبارک اینها که در میدان حضور دارند مشتی بیکار هستند که آمده اند سیزده بدر. اینک مصر در یک وضعیتی قرار گرفته است که در فیزیک به آن می گویند رزونانس، بطور خلاصه اینکه یعنی این-او و او-این را تحریک می کند!

2.برگردیم به 1: هرکس از ظن خود شد یار مصر و هرکسی البته برچسبی بر جنبش آنها می گذارد عیبی هم ندارد. آنها فعلا می دانند که حسنی مبارک را نمی خواهند.

سفره ایست از شرق تا غرب بر جلوی ملت مصر گشوده اگر این زبان بسته ها چیزی را انتخاب کردند که به دیده ملوکانه کسی خوش نیامد انگ هایی از قبیل انحراف انقلاب و چیره شدن افراطی ها از آنها که همه می دانیم به آنها نخورد. البته خورد هم خورد! سر مصری ها سلامت!

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:41 http://kamanearash.blogsky.com

در پاسخ به کامنت نغز و پرمغز شما باید عرض شود: چه وبلاگ خوشگلی داری جیگرطلا
(این نظر با جدیدترین استانداردهای فیلم های کمدی روی پرده ابراز شده)

اما در مورد مصر در وبلاگ خودم طولانی عرض شده در این جا اگر مختصر عرض کنم:
۱. جمعیت در خیابان نسبت به کل جمعیت مصر آن قدرها زیاد نیست(۱ م در پایتختی ۱۸ م)
۲.رفتار بن علی در مقابل اعتراضات تونس بدآموزی بسیار داشته است!! و مردم کشورهای دیگر فکر می کندد با اعتراض چند صد هزار نفری می توانند یک دولت را اسقاط کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد