زامبی ها در شب شمارش آرا

1. 4 سال پیش در چنین شبی خاطرم هست، ساعت 3 حدود 19 میلیون رای شماش و نتیجه آن اعلام شده بود امسال اما حدود 6 تنها 800 هزار رای. وزیر کشور فرمودند ما دقت و شفافیت را فدای سرعت نمی کنیم، البته مشخص نکردند منظورشان از شفافیت چیست؟ به هر حال این همان وزارت کشوری است که قبل از انتخابات گفته بود ما قبل از اینکه با نامزدها جلسه نگیریم اسامی تایید صلاحیت شده ها را اعلام نمی کنیم و همان روزی که لیست را از شورای نگهبان گرفت تا شب اسامی اعلام شد.

2. بسیاری از می گفتند امسال فتنه قبل از انتخابات رخ می دهند، اما ما که نه فتنه ای دیدیم، نه تکذیبیه ای و نه اعلام عملیات خنثی سازی فتنه!!

3. خدا آقای ضرغامی را از ما نگیرد، در شب اعلام نتایج آرا از "زامبی ها" در شبکه خبر گزارش می دهد. نه یک بار بلکه دو بار!!

* به زبان ساده به مردگانی که از قبر بیرون می آیند زامبی می گویند!!

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:53 http://link118.com

سلام من هر روز وبلاگم رو توی این سایت لینک می کنم بازدیدم روز به روز بیشتر میشه چرا تو این کار رو نمی کنی؟ آدرسش رو برات گذاشتم:
www.link118.com

میثم جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 http://qetuo.blogsky.com/

سلام مخلصیم خیلی ناجور ... منظور این تناقض که تو رفتار وزیر کشور رو گوشزد کردی نگرفتم اها نکنه هنوز دنبال (به قول اکبر عبدی )گزینه تقلب هستین بابا بیخیال من بعد 4 سال هنوز یه دلیل متقن از اصلاح طلبها بابت ادعای تقلب نشنیدم مگه همین میر حسین نبود که شورای نگهبان تاییدش کرده بود چی شد که بعد اون ماجرا میر حسین به همون شورای نگهبانی که صلاحیت بهش داده بود تمکین نکرد خودم تو مصاحبه میر حسین که بابت شلوغی کوی دانشگاه تهران 78ازش گرفته بودن خوندم که گفته بود مسئولین باید علیه بی نظمی و بی قانونی برخورد کنن و جلوی اقدامات افراطی اینا رو بگیرن چی شد 88 (با هات حال میکنم در حد مسی )

میثم جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 http://qetuo.blogsky.com/

اقای روحانی خودش همین چند شب پیش تو تلویزیون گفته من یک اصلاح
طلب نیستم حالا شما میخوای اصرار کنی من حرفی ندارم
(دمدمی رو خوب اومدی)

ح.ا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:25 http://www.andoooh.blogfa.com

سخت نگیر..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد